A könyvben gyűjtőfogalomként jelenik meg az ügyfél kifejezés, mert bár az egyes iparágakban eltérő megnevezést használunk (vásárló, vendég, páciens, utas), az alapvető helyzet azonos, szektortól függetlenül. Van valaki, aki hozzá akar jutni egy termékhez, vagy igénybe kíván venni egy szolgáltatást, és mi ezt akarjuk neki értékesíteni a vállalkozásunk üzleti eredményességének növelése érdekében. Ez a könyv nem arról szól, hogy ezt hogyan tegyük, hanem arról, hogy mi történik ezután. Azaz, mi történik abban az esetben, ha az értékesítést nem egyszeri alkalomra tervezzük, és az ügyfeleinket hosszú-távon, érzelmileg elkötelezetten, magas szintű lojalitással szeretnénk megtartani, és ehhez az ügyfél-kapcsolatainkra, mint meghatározó tényezőre tekintünk. Tegyük még hozzá, mert fontos: mindezt úgy kívánjuk megvalósítani, hogy nem egy tetszőleges, automatizált informatikai rendszer megoldásait és funkcionalitását tekintjük az egyedüli lehetőségnek.
Nézd meg mit írtak rólunk vagy értékelj minket a Google-ben: Klikk ide - Sarki könyves antikvárium értékelés
**********
Könyves webshopunkhoz facebook oldal is tartozik. "Könyvek 300 Forinttól" facebook, klikk
Személyes átvétel hétfőtől szombatig Budapesten a Corvin negyednél a könyvesboltban: IX. Budapest, Ferenc krt 43.
(Könyvek 300 forinttól)
H - P : 10:00-19:00
Szombat: 10:00-14:00
Vasárnap ZÁRVA
Pont a Corvin negyed villamos/metro megállónál
Az online antikváriumba a könyvek feltöltése folyamatos. Legújabb "használt" könyveinket itt találod: aktuális újdonságok, klikk
Amennyiben a termék "jelenleg nincs raktáron", úgy értesítésre lehet feliratkozni. "Értesítést kér, ha újra van raktáron". Tehát előjegyzést lehet leadni.
A fejlesztés folyamatban van, de ilyenkor az ár az az "utoljára ismert ár". Ha újra van raktáron, akkor az ár módosulhat (árcsökkenés és áremelkedés egyaránt lehetséges) a könyv állapota és éppen aktuális piaci ára alapján. Köszönjük a megértést!